Friday 22 November 2013

Sungha Jung - Depapepe


                                                                                                                                                         Asalamualaikum..
Lagu atau muzik, saya lebih cenderung memilih muzikal. kadang kala muzik tanpa vokalis lebih menghiburkan dan menyeronokkan. 

Dan antara banyak artis muzikal yang saya ketahui, Sungha Jung tetap dalam senarai teratas. Sebabnya, mungkin saya sudah lama mengikuti perkembangan dan aktivitinya. saya kira sejak 5 tahun lepas saya sudah menjadi salah seorang peminatnya.
Bakat semulajadi (prodigy) yang dimiliki sangat membinarkan dan mengagumkan. Seingat saya semasa kecilnya, dia sudah mampu memainkan pelbagai rentak dan muzik berdasarkan naluri hatinya.

Bahkan, dia mampu memberikan nafas dan hidup baru bagi satu-satu rentak muzik yang dimainkannya mengikut cara dan stail sendiri.
Tidak saya terlupa, dia sejak dari usia yang terlalu muda sudah lincah bermain gitar. Kini beliau sangat dikenali dan masyhur di seluruh dunia kerana kemahirannya yang sangat mempersonakan.
Ok, moga anda juga terhibur dengan persembahannya. SELAMAT MENDENGAR


No comments:

Post a Comment