Friday 30 September 2011

Terima Kasih Allah.


Alhamdulillah. bersyukurku akan rahmat dan berkat-Nya yang tiada penghujungnya dan tiada
pula tandinganya. Ya Allah ampunkan setiap dosa-dosaku yang terang mahupun tersembunyi, yang disengajakan mauhupun sebaliknya. Aku memohon Engkau terimalah taubatku, terimalah ibadatku dan berikan aku kekuatan dan ketabahan menempuh kehidupan ini. Sesungguhnya Engkau Maha Pengasih lagi Maha Penyayang, dan tiada daya upaya melainkan hanya dengan bantuan dan pertolongan-Mu. Aku datang dari-Mu dan akan kembali kepada-Mu, kembalikan aku di sebaik-baik tempat kembali. Amin Ya Rabbal Alamin.

 Terima Kasih kepada kedua bonda dan ayahanda yang selalu membantu
dalam senang mahupun susah, mengajarkan erti usaha dan tanggungjawab. Ibu dan ayah
merupakan sumber ilhamku, pembakar semangat dan pembina kekuatan. Semoga ibu dan ayah sentiasa sihat dan dipanjangkan umur, diberikan pertolongan dan bantuan di setiap perbuatan dan perkataan di dunia mahupun akhirat. Setiap detik dan waktu aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesenangan ibu dan ayah, maafkan setiap kesilapan dan kekhilafan diri yang hina ini. Semoga ikatan kita sentiasa bernaungkan reda'a Illahi. Ibu dan ayah aku terlalu mengasihi dan menyayangimu.

Kepada adik-adikku yang menjadi penghibur dan penenang hati, abang sangat merindui  kamu semuanya. Jadikan kekurangan sebagai kekuatan dan penguat semangat. Semoga berjaya walau apa jua yang adik-adik lakukan.

Salam sayang buat Sahabat yang sentiasa di sampingku tanpa mengenal erti jemu memberikan nasihat dan pedoman untuk memperbetulkan dan memperbaiki diri yang serba kekurangan ini. Tiada yang mampuku balas melainkan dengan doa dan harapan di dunia dan akhirat. Sahabat sejati selalu di hati. salam ukhuwah dan semoga berjumpa lagi.

Allah Kebahagiaan Untuk Kita.


1 comment: